Behöver sova ikapp
2009-08-26
10:59:51

Igår kom då som sagt min nya almanacka... :o) måste bara sätta mig ner och fylla i den...

T kom förbi igår igen... vi åkte iväg och käkade och sen glodde vi på gamla inspelade program... skönt att bara ta det lugnt och inte göra så mycket... givetvis blev det sent innan jag kom i säng...

När jag väl kommit i säng tyckte Greger att det var dags att hitta på nåt... så 00:10 inatt klättrade jag upp på en stol för att ta ner honom från gardinstången igen... suck... när det var gjort var jag ju lite uppe i varv igen... så gissa om jag är trött idag...

Idag är det träning igen... och jag ska försöka gå och lägga mig så tidigt som möjligt ikväll...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0