Dags att börja träna igen
2009-08-05
21:16:48

Nu får det vara nog!! Träningen återupptas på måndag!!

Problemet är att jag måste vara på jobbet till kl 17... jag skulle vilja gå vid halv fem för att hinna till passet som börjar fem... istället får det bli passet som börjar kl 17.30... 17-passet är ett bas pass... 17.30-passet är ett medelpass... FAAAAAAN!!! hur ska jag överleva det... hahaha...kondisen är ju på botten... och börja med ett medelpass är kanske inte det bästa... men jag måste börja träna... så det får gå på nåt sätt... min kollega som jag tränar med får väl bära hem mig... ;o)


Postat av: Åsa Wallenrud

Klart mycket bättre än arbetslös.. Tråkigt bara att det är ännu ett kosrttidsuppdrag, men jag tar det gärna. Jag är kvar här tills sista oktober men är ööpen för ett möte.

2009-08-06 @ 14:02:08
URL: http://www.metrobloggen.se/wallis

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0