Hinner inte med
2009-08-28
07:47:24

Det är ju så tråkigt när man inte ens hinner få till några inlägg på bloggen på dagarna... eller kvällarna... T kom över igår igen... jag lagade mat och vi åt... och glodde på tv... det är väldigt trevligt med besök... men då känner ju inte jag för att städa när någon kommer och hälsar på... vilket betyder att jag inte får nånting gjort hemma... igår hann jag nästan bli färdig med att få bort allt katthår från vardagsrumsmattan... sen blev det inge mer...

Klockan hann givetvis bli typ elva innan han åkte och sen var det bara att "stressa" i säng... tänkte att om jag lägger mig på spikmattan så kanske jag slocknar snabbt som kvällen innan... men nänä... inget tadaa den här gången... det var inge skönt att ligga på den så det var bara att ta bort den... verkar som att man ska vara lugn och harmonisk innan man lägger sig på den för att den ska funka på mig... jag som trodde att den skulle hjälpa till att bli lugn...

Börjar få lite panik över att hemmet ser ut som fan och att jag inte hinner göra nåt där... det börjar bli ont om tid innan vi åker till Finland också... både måndag och onsdag nästa vecka är katastrofala... åker hemifrån tidigt och är inte hemma förrän sent på kvällen... blää...

Men det är ingenting jämfört med paniken jag börjat få över jobbet... jag har idag och på måndag på mig... sen är det ny månad... och som det ser ut nu så finns det inte en chans att jag hinner bli färdig... har ett möte inbokat på två timmar... jag har inte tid med det så jag måste höra med chefen om inte jag kan få hoppa över det...


Mitt mantra för kommande veckan får väl bli: Snart har jag semester, snart har jag semester, snart har jag semester, snart har jag semester ;o)





» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0