Måndag morgon
2009-08-24
07:54:34

7257eb25b416a4921aeced0ecc5ae7a0.png

Måndag morgon Är det inte typiskt att en måndagmorgon ska börja med förseningar... Tunnelbanan går inte ändå fram utan ersätts med buss... Och bara för att jag tar bussen hemifrån så är den också sen... Hörde på radion att det är ordentliga köer på motorvägen så jag lär väl va hur sen som helst idag... Suck!




Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]- Alisas Blogg Awards

Hehe jaa skit snyggt!



I know, det var explotionsrisk i Gamla Stan pga batterisyra som läkt från en t-bana, så inga tåg åkte längre än Mariatorget och alla väger runt om är oxå avstängda. Jag fick skynda mig till Stockholms Södra för att ta pendeln som även den var 30 min sen för att komma till jobbet för jag tänkte fan inte trängas i ersättningsbussarna på en måndag morgon!

2009-08-24 @ 08:56:25
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0