Så j-a förbannad!
2009-08-13
08:49:15

¤&/(#"¤%) "¤&(= "#¤%   = alla svordomar jag kan...

Har för första gången lyckats glömma glasögonen hemma idag!! Vad ska det bli utav den här dagen då? Suttit vid datorn i 15 min och ögonen är redan helt konstiga... MORR!!!! Hur f-an kunde jag glömma...

Det enda glädjande med den här morgonen är att jag fick en kommentar om att återträffen jag skrev om igår är en bluff :o) tyckte det kändes lite mysko... men namnet på personen i inbjudan skulle väl i och för sig kunna få för sig att anordna en återträff... men ingen blir gladare än jag... då slippar jag till och med fundera på att gå på nån återträff.. tjohoo... tack för infon Åsa!!


Postat av: Åsa

För all del.. Men om du är intresserad så behåll inbjudan och logga in när det närmar sig så ska man tydligen kunna se vilka som tackat ja. Har jättemånga gjort det kan det ju bli kul ändå...

2009-08-13 @ 12:49:51
URL: http://www.metrobloggen.se/wallis

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0