Trött men nöjd
2009-08-12
23:34:35

T ringde idag och sa att han behövde åka och storhandla idag... och frågade ifall jag behövde handla... sa att jag skulle verkligen behöva göra det men att jag skulle träna och inte vara hemma förrän typ kl 20... då säger han Ok då åker vi när du kommer hem och ring när du börjar närma dig... och sen var det inget mer med det... hann knappt säga hej då... där satt jag och gapade...

Då skulle jag helt plötsligt orka åka iväg och storhandla efter att jag varit OTROLIGT duktig på träningspasset... det tog emot men det gick... och nu när man kommit hem så känns det rätt skönt att ha det gjort :o)

Klockan är runt halv tio och jag har hunnit vara hemma i ca en halvtimme... helt galet.. det är ju dags att gå och lägga sig snart... nu blir det inte så mycket mer än att lägga sig i sängen och slöglo på en film eller nåt... TV4+ visar filmen "Hur man blir av med en kille på 10 dar"... den är ju så himla söt... så den ska jag nog titta på....



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0