Vad hände?
2009-08-21
11:20:07

Vet inte vad som hände med gårdagen... den bara försvann...

Hade ett möte klockan 9 som tog 2 timmar... så när jag var tillbaka på min plats vid 11 så låg jag ju 2 timmar "efter"... och det kändes att jag hade behövt de där 2 timmarna till annat... men men...
Efter jobbet åkte jag till mina föräldrar och sen åkte jag och pappa och handlade lite grejer inför resan till Finland...
Hann väl inte mer än hem för att tömma kassen så åkte jag och T iväg och käkade på O'Learys på Heron... och sen hem till mig och glodde på tv... T hjälpte mig att fixa lite grejer på min dator också...
Strax innan 12 kom jag i säng... och det känns idag...

Men det är ju fredag... en dag kan man ju stå ut med att ögonlocken hänger vid knävecken :o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0