Bus
2009-12-09
13:19:53

Igår när jag satt och lekte med Sessan och Greger så upptäckte jag att hon gärna skriker fast han inte ens biter henne... utan det räckte med att han höll fast henne med tassarna... jag har ju trott att han gjort henne illa... Det tolkar ju jag som att hon inte skriker för att det gör ont... utan av någon annan anledning... och det känns rätt skönt för då är det ju inte så att han gör illa henne hela tiden eller i alla fall när hon låter... Sen är det jätteroligt att se hur Greger jagar Sessan från rum till rum... och sen byter de håll och det är istället Sessan som jagar Greger... det blir nog bra det här till slut :o) 12:20


Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Haha men du det låter juh som massa bus!:D Gizmo låter som Sessan, han skriker som en tok när Leeloo biter lite under leken, sen ser hon så ledsen och skyldig ut när man skäller på henne men jag har oxå insett att Giz är en liten mes bara, allt gör ont!:D

2009-12-09 @ 14:22:01
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Haha jag kan tänka mig hru roligt det ser ut!:D

2009-12-09 @ 15:27:29
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Hehe japp!:)
Uscha denna helg kan jag tyvärr inte. Vi har bestämt oss att röja ut vårt förrådsrum och få ordning i den så det är massa städ på schemat då hemmet ser ut som ett bombnedslag.Sen behöver vi denna helg som lugn då förra var fullrulle!

Det är så mkt nu varje helg för mig fram till jul. Nästa helg måste jag till mina syskon och lämna över ett litet paket som en vän till min familj ska iväg till Kuba med för att läman till min farmor, sen ska jag umgås med syskonen då jag inte hinner göra det denna helg och sen är det jul helgen efter och den är fullbokad. Vill inte låta "viktig" eller så, hoppas du förstår!:( Jag vill jätte gärna komma men nu känns det som att det sååå mkt på gång och jag är redan så sönder stressad!:(

2009-12-10 @ 12:27:26
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0