Ingen julstress
2009-12-23
21:28:46

Känner mig lyckligt lottad över att inte vara drabbad av någon julstress... klapparna ordnades redan förra månaden... har ingen julmiddag jag måste ordna... tack och lov... den hade nog inte blivit ätbar ändå.. hihi... nåja.. jag skulle behöva städa... men orkar jag inte göra det idag... så kan jag göra det imorgon ifall jag har lust... eller någon annan dag... :o) Det blir bara en liten och enkel julmiddag hos mina föräldrar... min ena bror kommer... eventuellt en brorson... men inga småbarn... så det blir liksom ingen ordentlig jul... vi skippar julklappar och sånt... visst... kan väl erkänna att det är lite tråkigt... men väldigt skönt ändå...  T har ungefär liknande schema på julafton så när han är färdig hos sina föräldrar brukar han komma hem till mig...  och så lär det väl bli i år med :o) 20:28



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0