Julafton
2009-12-24
19:10:44

Jaha... det här blev en av de sämsta jular jag haft... vi brukar inte ha någon märkvärdig jul... och det lilla vi brukar ha blev inte som jag hade hoppats... bara små töntiga grejer egentligen... men ändå... Innan jag gick till mina föräldrar ångrade jag beslutet om att katterna skulle stanna hemma... så jag ringde till mamma och frågade ifall jag kunde ta med mig dom... det fick jag inte... när jag sen kom till mamma och det blev dags för middag... så blev jag besviken igen... Min julmat består utav potatisgratäng och köttbullar... som mamma gjort... men i år hade hon köpt köttbullarna... jag blev sååå besviken... jag älskar mammas köttbullar och det var det enda jag såg fram emot... så det gjorde ju inte dagen bättre... T har ju tidigare kommit till mig på julafton efter att ha varit hos sina föräldrar... så blir det inte idag... det finns en anledning till det så det är inte så att han struntar i mig idag... så nu sitter jag ensam hemma med katterna... kul... Det enda som hittills varit bra med den här dagen är supporten som jag mailade till om mitt spärrade hotmail-konto... kan ni fatta att jag fick mail från dom idag... på julafton... jag var helt säker på att jag inte skulle få hjälp förrän på måndag... jag är helt imponerad... och väldigt tacksam... nu kommer jag åt hotmail och msn igen... så det är jag väldigt glad för... däremot så har resten av mailen försvunnit från inkorgen... men men... man kan väl inte få allt... Fråga är ju nu... vad ska jag hitta på nudå... städa? skulle behövas men fan inte på julafton... får väl se vad det blir... men imorgon är det i alla fall som så att Kristin ska komma och hälsa på... det ska bli roligt :o) 18:10


Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - God Jul

Ledsen att julen inte vart som du förväntat dig!:( *skickar varma god jul kramar*

2009-12-24 @ 23:37:36
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0