Kort prommis
2009-12-19
12:00:06

Tänkte att nu ska Greger äntligen få komma ut i snön... jag pälsar på mig... han verkar angelägen om att få komma ut... och så går vi... han betedde sig som vanligt förutom att det verkade vara lite kallt om tassarna... En kvart senare är vi inne igen... han ville in... och som vanligt tvärstannar han vid första porten för han tror väl att det är där vi bor... så jag får nästa släpa honom en bit innan han går med på att gå själv... och när han fattar att det är nästa port så springer han... så kul tyckte han att det var att gå ut... Men det var samma sak förra gången... kan nog ha lite med Sessan att göra... hon fick ju stanna hemma... annars brukar inte han vara den som vill in igen... inte i första taget i alla fall... möjligtvis om han blivit skraj för nåt... då kan han vilja gå in... måste köpa en sele till Sessan också och börja träna med henne så hon också får följa med ut :o) Hon vill ju så gärna vara med överallt... och innan jag och Greger gick ut låg jag och Sessan och myste i sängen en bra stund... det var ett tag sen sist hon gjorde det... men nu är det bus som gäller :o) 11:00



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0