Tisdag
2009-12-15
14:46:59

Igår fortsatte jag att knåpa på Busters hemsida... och den börjar sakta men säkert bli klar... ni har väl kollat??  :o) Imorse blev jag väckt av att katterna kom upp i sängen.. bägge två... och det blev faktiskt lite gos också... helmysigt... Jag har ju min ljuslampa som väckarklocka och när jag blev väckt var den tänd... så det slutade med att jag låg i sängen med ansiktet vänt mot lampan... jag vet inte varför... men inbillar mig att det kanske blir lite lättare att vakna till liv då... och katterna satte sig på varsin sida om lampan och tittade fundersamt på den... alltså... tre stycken som satt med nyllet mot samma lampa... hahaha... försökte ta kort på dem men det gick ju givetvis inte med kameran på mobilen... 13:46



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0