Tuff måndag
2009-12-28
19:58:57

Det har varit sjukt mycket på jobbet idag... min kollega var sjuk idag så jag har gjort hennes jobb... men det betyder att mitt eget jobb inte blir gjort... och jag har ett årsbokslut som knackar på dörren... tjohooo.... ;o) 18:58


Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Gott Nytt År 2010

Ditt 2010: Sommaren blir spännande men resten av året blir ganska vardagligt. Det handlar om arbete, familjeliv och alla dessa småsaker som livet ofta cirklar kring. Ett år utan kriser, och ett år utan höjdpunkter.

Kärlek: Ett stillsamt år utan större passion väntar dig. Sakta men säkert förbättras ditt kärleksliv men det blir periodvis ganska osexigt.

Pengar: Du lägger grunden för en bättre framtida ekonomi men just under 2010 händer egentligen inte så mycket. Möjligen en flytt under hösten.

2009-12-28 @ 21:12:55
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Kristin

hallå där!!!
sorry att jag aldrig hörde av mig...det som skulle vara en lugn mellandag blev inte det iaf #?!*&#% morr morr...
men vi får väl försöka höras imorn om det inte blir ännu en kaosdag *håller tummarna*
kram kram

2009-12-29 @ 01:34:50
URL: http://garpenborgsrustubus.bloggagratis.se/

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0