dermalogica
2009-07-29
14:41:07

Jag använde dermalogicas produkter förut... alldeles för dyra grejer men de var bra... sen tog snålheten över... när ansiktskrämen tog slut köpte jag nåt annat skräp... tvålen har också börjat ta slut så jag tog en ordentlig titt i spegeln förra veckan... och insåg att den där krämen jag använt inte var bra...

så nu funderar jag på att beställa hem nya grejer... det är bara det att det är så j-a dyrt!!!
förut var vi ett gäng på jobbet som gick ihop och beställde från en sida i England... men jag är lite skeptiskt till att beställa från svenska hemsidor för att inte tala om utländska sidor... så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra...
Den utländska sidan har visserligen lite lägre pris... men efter valutapåslag och avgifter är ju frågan om det inte hamnar på ungefär samma belopp som på den svenska... 

Någon som har erfarenhet av sånt här eller tips på vart man kan få tag i dermalogica produkter till ett hyfsat pris?




Postat av: Marie

http://www.jerseybeautycompany.co.uk/



Beställer alltid här och det har alltid fungerat bra.. Ca 12 euro billigare per flaska om man jämför med priset på en produkt på en salong i Finland

2009-08-03 @ 13:23:13

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0