Morr
2009-07-29
09:51:54

Jag var så grymt trött igår när jag kom hem... så jag lekte en stund med Greger och började sen göra mig i ordning för att gå och lägga mig... redan före nio... så illa var det... tänkte att det kan väl inte skada att sova ikapp lite igen...

Låg och vred och vände på mig i en evighet men jag tror att jag lyckades somna före 23 i alla fall... vid tre tyckte Greger igen att matte skulle kliva upp... och satte igång med ett sånt j-a liv så hade kunnat strypa honom... han rejsade runt i alla rum.. tvärs över mig... skrek och pep och hade sig... och jag var så fruktansvärt förbannad!!

Orden: Han åker ut!!! upprepades i mitt huvud tills jag lyckades somna igen... var inte alls lika arg imorse när jag vaknade  ;o) var väl mest besviken över att det var dags att kliva upp...

Jag hade ju hoppats på att han ska börja lugna ner sig efter att han kastrerades... jag vet att det inte ens gått en vecka... men inte f-n hade jag trott att han skulle vara värre än innan han knipsades...

Det blir att ta ett snack med honom ikväll... ;o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0