Update
2009-07-20
17:40:18

Nu kommer äntligen en liten update om vad som hänt i helgen...

FREDAG:

Jag och min kompis T var på bio och såg The Proposal... jag tyckte den var rolig... så helt klart sevärd...
 


Sen var jag som jag skrev i ett tidigare inlägg och hämtade det nya modemet... med det nya modemet kom en "installations-cd"... som jag körde fast med och blev tvungen att ringa support... det visade sig att felet låg i skivan... inte på mig :o) så nu fungerar mitt trådlösa internet.. tjohoo...

Flängde runt och åkte och handlade och till slut åkte jag och hämtade Kristin från hennes jobb vid Arlanda och vi var tillbaka hos mig vid halv tolv på fredagkvällen... det blev strykning av burskynke och hemsidefixande... så vi kom inte i säng förrän halv två eller nåt...

LÖRDAG:

Vi klev upp tidigt (kändes som att vi sovit en kvart) och åkte till utställningen i Västerhaninge... Det blev en lång dag med en väldans massa väntande... Greger fick sitt andra cert (CAC) och blev dessutom nominerad... så det blev en sån där fin rosett och en medalj...



Vi åkte hem helt färdiga... och gick och la oss tidigt... vi var förmodligen övertrötta för det tog säkert ett par timmar innan vi lyckades somna...

SÖNDAG:

På söndagen blev det i stort sett samma sak... vi åkte tidigt till utställningen... på söndagen blev Greger inte nominerad MEN han fick sitt tredje cert (CAC) och i och med det så blev han Champion!!!!!!!!!!!!!  :o)  Så himla roligt...



Vi åkte hem från utställningen minst lika trötta som på lördagen men väldigt nöjda med helgen... och sen åkte Kristin hem på kvällen...

TUSEN TACK TILL KRISTIN FÖR ALL HJÄLP DEN HÄR HELGEN!!!

Senare på kvällen kom min kompis T och hälsade på... vi tog det bara lugnt och glodde på tv...

Det låter inte som att jag, Kristin och Greger haft en jobbig helg... men har ni inte deltagit i en utställning förut så går det inte att föreställa sig hur jobbigt det egentligen är....

Tur att jag har semester den här veckan också :o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0