En trevlig dag
2009-06-19
01:24:11

Vilken trevlig dag jag haft idag... :o) efter frukosten så var jag ner till centrum och handlade lite... sen dammsög jag och skurade golven (2 gånger som vanligt)... tvättade... och böt sängkläder...  hann med en dusch innan brorsan kom och hälsade på... efter att han åkte kom en annan kompis på besök... och åkte för en stund sen... vi har bara legat i sägen och glott på tv och beställde hem en pizza... huuur skönt som helst...

nu måste jag snart ta och gå och lägga mig... jag ska nämligen upp halvtidigt imorgon för jag ska åka till Kolmården!! har inte varit där sen jag var liten så det ska bli jättekul... det kommer vara lite folk då det är midsommar men det passar oss alldeles utmärkt... ska packa regn-ponchon och kameran så jag kan stå där och se ut som en riktigt turist ifall det regnar imorgon ;o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0