Give me a break!
2009-06-22
09:57:18

Igår höll jag på att slockna redan innan åtta... så jag klev upp och borstade tänderna och fixade för att gå och lägga mig tidigt... var jag nå trött sen då.. näää... såklart inte... men jag tänkte att jag försöker i alla fall... strax innan nio ringer telefonen... blev säkert ett samtal på 40 minuter eller nåt men det spelade ingen roll för jag var ju inte trött...

Efter tio lyckades jag somna men blev väckt av att Greger kom in och gapade... tittade på klockan i taket och den visade 3:32... tänkte att visst fan.. han fick ju ingen mat på kvällen så han borde vara hungrig... och är ändå lite nöjd över att ha fått sova från typ tio till halv fyra... kliver upp och ger honom mat... och upptäcker att klockan i taket är trasig (det är en sån där projektormojäng från en klocka) och att klockan egentligen är 23:32... första siffran visas tydligen inte...

Det var ju bara att försöka somna om... IGEN... vet inte när jag lyckades somna... men det gick uppenbarligen till slut... tror att Greger va och väckte mig fler gånger men jag var väl så slut så jag registrerade inte det riktigt...

När jag sen kommer till jobbet så är systemen fortfarande inte helt igång... suck... hade kunnat stanna hemma idag med känns det som... och så ser jag att jag fått ett mail från Toscas ägare... hon har två honor och en hane hemma... då är det den lilla tjejen som börjat löpa!!! fel katt med andra ord... det är väl själva faan... men som Lotta skrev så kan vi ju hoppas att det sätter igång Toscas löp också...

Vad mer kan jag förvänta mig av den här dagen tro...?



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0