Inte min dag
2009-06-22
17:52:00



Då dök nästa problem upp...

Skulle ju lämna in mobilen för lagning... men butiken fanns ju inte kvar där den låg förut... så då hade jag tagit reda på en adress där det skulle finnas en butik... jag och en kollega gick dit på lunchen idag... inte fan fanns det nån butik där inte... det var bara kontor... det hade säkert stått på hemsidan om jag bara läst noggrannare... crap...

Så jag tänkte att jag ringer till dom och frågar vart jag kan gå med min förbannade lur... och får inget svar på deras kundtjänstnummer... WHAT THE F**K!!  (annat är det minsann med vår kundtjänst på jobbet) så jag ringer till deras butik i Kista istället... där får jag tag i en trevlig tjej som ursäktar sig och skäms när hon meddelar att jag måste åka dit för att lämna in min telefon... KISTA!!  det är ju heeelt fel håll...

Tjejen i butiken upplyser mig om att om jag går in på tillverkarens hemsida kan jag ju testa med att köra någon form av uppdatering... hon sa att ibland kan det hjälpa... så det ska jag försöka få till när jag kommer hem... hoppas det fungerar så jag slipper åka till Kista...

Den här dagen är inte slut än... så det är väl lika bra att förvänta sig fler irritationsmoment idag...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0