Lugn söndag
2009-06-28
11:32:23

Och natten då... joo... jag har fått sova från ca kl 1 inatt till halv nio på morgonen... med ett avbrott vid kl 5... jag är fortfarande trött men hyfsat nöjd ändå... det kunde varit värre och jag är inte lika trött som igår morse... så det är ju alltid nåt...

Herr Greger fyllde 1 år igår... han fick ju fröken Tosca i födelsedagspresent ;o) men något kalas blir det inte förrän Tosca har åkt hem... han har ju liksom ändå inte tid för så mycket annat än henne just nu... ;o)

Idag kommer nog inte hända så mycket... ta det lugnt... kanske ta nån liten tupplur och sova ikapp lite... men jag måste vattna blommorna där ute idag... dom tvärdör annars... och det är inte långt ifrån redan som det är...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0