Tisdag
2009-06-23
08:04:54

Det är precis som att Greger känner på sig att mattes tålamod snart är slut... inatt kom han in från balkongen... pep... och gick ut igen... sen väckte han inte mig nå mer... och när jag sen klev upp hade han lämnat ett "paket" i sin låda... precis där han ska lämna dom... att man kan bli så glad för en sån grej... sjukt... men men... riktigt glad blir jag ju om jag får komma hem och det inte är en repris av gårdagen...

Igår kom bekräftelserna om att Greger kommit med på utställningarna 18-19 juli... jättekul att vi inte behövde vänta ända till en vecka innan utställningen innan lappen kom... däremot så är hans namn felstavat.. igen... det är full pott nudå... 3 av 3 gånger som han blivit anmäld till utställning så har hans namn varit felstavat... och nej det har inget med min handstil att göra ;o) man fyller i lappen på datorn och printar ut... det enda som är handskrivet är min signatur...




Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Massa grattis till Greger som kom med:)

2009-06-23 @ 08:36:34
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Kristin

hahaha...vad heter han den här gången då? =P

2009-06-23 @ 10:35:45
URL: http://garpenborgsrustubus.bloggagratis.se/
Postat av: Åsa

Määeehh HEJ! Har inte sett att du hade en blogg. Kul.. Ska läsa i kapp mig på vad som händer i ditt liv. Kram

2009-06-23 @ 16:21:45
URL: http://www.metrobloggen.se/wallis

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0