Händelserik tisdag
2009-05-27
08:56:54

Jag hade en sån himla dag igår... har ju varit så rastlös så himla länge nu... och så hade jag en hel dag med massor att göra.. hann inte med ens hälften till slut...
Efter shoppingrundan som jag bloggade om igår så bestämde vi att jag skulle hämta egen bil och följa med till min kompis.. de har precis flyttat och jag hade inte sett lägenheten tidigare... innan jag ens hann fram dit ringer en annan kompis som jag gjort upp planer med på eftermiddagen och säger att kan du vara färdig om ca en timme, jag kommer då... visst inga roplem ;o) under den korta tiden jag hade på mig kommer jag ju på att jag lovat mina föräldrar att fixa deras räkningar (lyckades övertala min mamma att skaffa internetbank men det betyder att jag sköter deras räkningar) så det var ju bara att skynda hemåt och till föräldrarna... hinner precis bli färdig där så var det dags att träffa nästa kompis... vi åkte iväg en sväng till stan och sen åkte vi till en indisk restaurang i Tumba som heter Sonarga... mums vilken god mat... efter det åkte vi hem till mig och avslutade kvällen med en film... klockan var över elva innan jag kom i säng... men så himla nöjd jag var :o)
Tanken var att jag skulle ha planterat blommorna i rabatten igår som jag köpte i måndags... får göra det idag istället... jag skulle ha tvättat... får väl göra det idag med... hade tänkt städa lite... det får bli idag eller en annan dag... jag hade velat koppla in och testa mojängerna jag köpte igår... det var mycket jag hade tänkt göra men det hanns liksom inte riktigt med... ;o)
Bilder på det jag shoppade igår kommer... :o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0