Knasigt det kan bli
2009-05-26
11:10:13

jag var visst lite trött igår när jag skrev det sista inlägget.... jag skrev den men la tydligen inte upp den på bloggen... hahaha... men den finns nu... bara det att det står natti natti och att inlägget är skrivet idag vid nio istället för ca halv tio igår kväll... ;o) aja... sånt som händer...
Hur som helst, Greger har varit väldigt generös inatt... tror inte att han väckt mig förrän kvart i sju imorse när det var dags att gosa lite... sen kom ett sms vid kvart över sju... men jag är nog ändå ganska nöjd med hur mycket jag fått sova inatt...
och när jag skulle in och blogga så gick det inte... systemuppdatering eller vad det nu stog :o) det tog en stund innan jag fattade att läsa texten ;o) var nog inte riktigt vaken då...





» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0