Det börjar bra...
2009-11-09
10:35:32

Måndag morgon igen... och givetvis skulle den börja uruselt...

Först så lyckades jag inte ta mig upp ur sängen den tiden jag hade planerat... utan det blev den vanliga tiden... när jag väl kliver upp och ska ge Greger mat upptäcker jag att det är vatten lite här och där i köket under plastunderlagen jag har under skålarna och vattenfontänen... jippi... det var inte lite vatten... så det var bara att börja torka golv...

Det här är andra gången det händer... fast den här gången vet jag inte om det är nåt fel på vattenfontänen eller ifall Greger busat och knuffat till apparaten så vattnet hamnat på golvet... hur som helst så lär det sluta med att jag måste byta golv i köket... :o(



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0