Hur ska det här sluta? :o)
2009-11-13
10:46:41

Jahapp... då var det fredagen den 13e också... jätteskönt med fredag... men den här gången betyder inte det att man får åka hem och bara ta det lugnt... nä nä...

I ett väldigt svagt ögonblick förra veckan gick jag med på att följa med till Gekås i Ullared idag... vi blir fyra kärringar som åker... varav jag är den enda som jobbar idag... kuuuuul... så de andra sitter i princip bara och väntar på att jag ska komma hem från jobbet... kuuuul...

Jag är ensam på jobbet idag så jag kan inte ens gå tidigare idag... kuuuul... och stressa är ju det bästa jag vet... tjohooo... :o(

Ja, entusiasmen är ju topp som ni märker... ;o)

Måtte resan gå bra med tanke på fredagen den 13e... och så är det bara att vässa armbågarna och slåss med alla kärringar på Gekås imorgon... ifall någon har lite extra tålamod till övers så skicka gärna över det till mig... jag lär behöva det... jag har ju inte överflödigt med tålamod annars heller... ;o)




Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Åh ahah vi funderar oxå på att åka dit!:) Du får berätta hur det var!:D

2009-11-13 @ 11:49:20
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0