I behov av reservdelar
2009-11-15
20:18:07

Jag har haft min beskärda del utav ryggont genom åren... men idag lyckades jag toppa det... vad jag kan komma ihåg i alla fall...

Väldigt nöjd över mig själv gick jag och la mig på sängen för att läsa ut en bok och vila ryggen och resten av kroppen efter att ha städat hela dagen... japp... så duktig har jag varit idag... började väl nån gång runt elva och höll igång till ca klockan sex...

När jag sen var färdig med boken klev jag upp ur sängen för att hoppa in i duschen... hinner ta några steg innan det hugger till i ryggen... Satan vad ont det gjorde... smärtan var tack och lov inte långvarig... men benen höll på att vika sig... jag höll på att säcka ihop totalt... hann få tag i dörrkarmen till sovrummet och hängde mig kvar där med böjda ben... det var bara att vänta tills det slutade blixtra för ögonen...

Efter en liten stund vågade jag räta på mig och ta mig in i badrummet för en varm och skön dusch...

En lång bilresa på totalt tio timmar... ca 6 timmars shopping... och en städ-dag under samma helg kanske inte är att rekommendera när ryggen inte är helt ok... det får bli långsamma rörelser resten av kvällen...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0