Lördag
2009-11-21
21:38:23

Jaha... då var den här dagen över... vad hände... :o)

Imorse blev jag väckt av att någon bankade på mitt sovrumsfönster... gissa om det höll på att bli en olycka i sängen... denna någon var givetvis T... det är bara han som gör så... så när jag väl fattat vad det var för ljud gick jag för att öppna...

Han satt och snacka en stund och åkte sen.. och jag hoppade in i duschen...

Sen bar det av till ett barnkalas... där jag fick agera lektant på Singstar-avdelningen...

När kalaset var över åkte jag till mina föräldrar en snabbis och åt... och sen var det dags för Carmina Burana...
Det var riktigt maffigt... jättekul att se...

Nu är det slöa som gäller :o)

(ja jag vet.. ett väldigt kort inlägg om en hel dag... men nu är jag trött  ;o)...)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0