Ny lur
2009-11-25
11:02:44

Jag har ju varit i behov av en ny mobil... men inte kunnat bestämma mig för vilken jag vill ha... så när Alisa efterlyste en ny ägare till sin telefon så tänkte jag att det kan ju inte skada att testa... så jag fick låna hem den igår... 

Jag ringde och skickade sms med den och tryckte på alla knappar jag kunde hitta osv... och tyckte att telefonen var helt ok... det jag redan nu saknar är alla glada gubbar jag kunde infoga i sms med den gamla telefonen... men de kan man nog lära sig leva utan...

Kunde som vanligt inte bestämma mig hur jag skulle ha det... men eftersom att jag inte lyckades få mig själv till att rensa sms:en och sånt så tog jag det som ett tecken på att jag inte riktigt ville släppa ifrån mig den... så det fick bli beslutet... 

Nu har jag alltså en sån här  :o)  och ni som känner mig... tro det eller ej... men den är rosa... :o)





» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0