Should I stay or should I go?
2009-11-11
11:46:11

Vad gör man när man inte trivs på sin arbetsplats? Svaret är väl egentligen att säga upp sig... men det funkar ju inte heller... det är ju inte direkt lätt att hitta ett nytt jobb... så vad gör man... blir kvar och vantrivs... kul...

Oavsett vad så måste det hända nåt snart... eller jag måste göra nåt rättare sagt... det här går ju liksom inte... synd att man inte är duktig på nåt speciellt så att man kanske kunde starta eget eller nåt... fast det skulle jag nog inte ha disciplinen till ändå... så det går ju inte heller... får väl helt enkelt stå ut... :o(


Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Men gumman har det hänt något speciellt? Jag önska verkligen att alla på ett arbete ska få känna sig uppskattade oavset vad de gör för alla betyder mkt. Det är så viktigt att visa uppskattning på ett jobb!:( Har du pratat med någon?

2009-11-11 @ 15:50:53
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Nä men det förstår jag, att ni syns som utanför företaget fast än in gör en minst lika viktig jobb som alla andra gör och ni är minst lika viktiga som vi andra. Jag tycker att ni ska ta upp det på våra månadsmöten! Det är viktigt att även ni får uppskattning för ni gör ett bra jobb.

2009-11-11 @ 16:10:25
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Åsa

Man ska ju aldrig stanna på ett jobb man inte trivs med. Det är ju helt menlöst. Om de inte har andra arbetsuppgifter åt dig där du är som gör det roligare så är det bara att ge sig in i djungeln och söka. Om jag har koll så jobbar du med ekonomi å såna tjänster drösar det av.. Är det nåt annat du vill jobba med så vet jag inte. Men regga dig på alla siter du kan å börja sök.. Annars kommer ju inget hända!! KAPISH?! :-)

2009-11-11 @ 16:13:17
URL: http://www.metrobloggen.se/wallis

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0