Väldigt gäspig idag
2009-11-20
11:34:15

Aaaah... äntligen fredag... ska bli skönt att komma hem sen... vila... hela kroppen är trasig från allt tjafs... speciellt magen... så fort det är nåt som jag inte mår bra av så reagerar jag genom magen...

När jag tänker efter så vill jag minnas att mina problem med magen började nån gång när jag var tillsammans med ett ex... eller så är det bara det att man så gärna vill skylla så mycket som möjligt på honom... han var/är en idiot... men vem vet vad det är i grund och botten...

Hur som helst... jag kom en bit med hemsidan igår igen... så den borde bli färdig snart... har inte bestämt mig ännu hur jag ska göra med vissa sidor... får fundera vidare... men det blir nog bra när det är klart...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0