Fullt upp i helgen
2009-10-05
11:17:35

Det blev som väntat en fullspäckad helg... :o)

I fredags blev det lite shopping i Skärholmen... det gick väldigt trögt i början men lossnade sen till sist... det blev även en rensning av garderoben... väldigt nöjd med den delen :o)... på kvällen blev det tv, film och smarr...

På lördagen blev det ännu mer shopping... fast i Farsta... shoppade en hel del men långt ifrån allt jag skulle behövt köpa... men men... man får väl vara glad för det man hittade... vi hann även med en sväng till utställningen...

På kvällen åkte vi och käkade indiskt med T... tycker lite synd om honom... jag och Kristin lyckades få nåt hysteriskt fnitteranfall på restaurangen... som tur var så var det bara vi där just då...

Efter maten var det dags för lite extrem behandling av mitt hår... "hemmabyggen" brukar inte bli bra på mig och så blev det ju även den här gången... så slingorna blev ju inte så lyckade... men det gör inget.. det var ju väntat... och Kristin avsade sig allt ansvar innan... ;o)

När vi konstaterat att det blev som det blev med slingorna var det dags för att bli av med de riktigt trasiga topparna... Kristin är ju ingen frisör och jag har inte ens någon ordentlig sax hemma... så jag tryckte kökssaxen i näven på henne och beordrade henne att klippa... :o) halvt livrädd gick hon med på det... det hade behövts klippa mer men det tyckte jag inte att hon skulle behöva göra... så nu är det värsta borta... och även om det inte är lika bra klippt som hos en frisör så syns det ju inte... det är rätt tacksamt att klippa mitt hår då det ändå bara lockar sig sen...

Söndagens planer blev något ändrade... det blev så att vi åkte till E-tuna för att hälsa på kattungarna... jag ville att Kristin skulle hinna se dem och vi träffas ju inte så ofta så det var väl i stort sett enda chansen... synd att det krockade med utställning (för uppfödaren) den här helgen för annars hade vi kanske kunnat se de andra kattungarna också...

På eftermiddagen blev det sen dags för Kristin att röra på sig hemåt... alltid lika tråkigt... :o(

Och på kvällen kom T över och vi käkade middag och glodde lite på tv...

TUSEN TACK KRISTIN FÖR EN TOPPENHELG IGEN!! :o)

 





» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0