En eller två?!?
2009-10-11
19:00:18

Jag behöver all hjälp jag kan få... eller input rättare sagt...

Har ju Greger... men kan för allt i världen inte komma fram till ett beslut ifall han ska få en kompis eller inte... jag vet inte varför men ibland får jag för mig att han skulle behöva det... har försökt prata med typ alla jag känner med blandat resultat... vet inte vad jag ska göra... eller vad som vore bäst... att vara velig ligger visserligen i min natur... men det är definitivt inte till min fördel just nu... har påbörjat en lista med för- och nackdelar... men den är inte speciellt lång...  

Så nu behöver jag argument från er alla... oavsett vad ni tycker...

Vad har ni för erfarenheter?






» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0