Preliminärplan för helgen
2009-10-01
22:53:43

Kristin kommer imorgon och vi kommer att ha fullt upp i helgen...

Imorgon är det tänkt att vi ska hinna åka iväg och shoppa... jag behöver en ny garderob... inget passar i garderoben längre... så det blir att jaga allt... underkläder... byxor... skor... toppar... tröjor... ja rubbet... jag ser inte fram emot det för det brukar ju vara så att när man verkligen behöver nåt så hittar man inget... vi får väl se vad vi hinner med innan butikerna stänger...

Efter shoppingturen är det meningen att vi ska då rensa i garderoben... det ska packas i säckar och släpas till min mamma... hon har en bekant som skickar kläder till bättre behövande...

Mitt hår behöver också lite uppmärksamhet så det kanske blir en blekning som vanligt och sen kommer Kristin få greppa saxen och klippa topparna... det är katastrof nu... sen när jag har tid, ork och lust så får jag boka tid till frissan...

På lördag lär shoppingen fortsätta... kan ju inte tänka mig att jag hittar allt på ett par timmar imorgon... på nåt sätt hoppas jag att vi hinner ta en sväng till en utställning i Alvik också... Gregers uppfödare ställer ut ett gäng katter där i helgen...

Lördag kväll är än så länge inte uppbokad... men det lär väl bli att vi sitter och sjunger... ;o)

Och på söndag är det dags för Kristin att åka hem... *snyft*

Hur som helst så kommer det bli en toppenhelg :o)




» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0