Usch och fy och blä
2009-10-07
15:31:15

Nu har jag hamnat i ett läge där all energi bara försvann... jag vill hem... men nä...

Först jobba till 17:00... sen börjar träningen 17:30... och det är färdigt ca 18:30... så jag är väl hemma mellan 19:30 och 20:00... då har ju typ hela kvällen försvunnit... trist...

Lägenheten skriker efter lite uppmärksamhet... det ser rent ut sagt förjävligt ut... usch... igår hann jag dammsuga sovrummet i alla fall så vi inte behövde kvävas av dammråttor/pälstussar... tvättkorgen, eller i mitt fall tvättlådan, är så full så den knappt går att öppna... eller stänga för den delen...

Vad har hänt... det verkar som att jag bara blir mer och mer slarvig... det tycker jag inte om... nu menar jag ju inte att det är kliniskt rent hemma hos mig annars... långt ifrån... men det brukar inte hinna gå så här långt... för inte så himla länge sen dammsög jag och torkade golven dubbelt minst en gång i veckan...

SKÄRPNING!!





» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0