Helt hopplös!!
2009-09-28
12:46:29

Det är ju nåt fel på mig...

Förra veckan letade jag efter mitt usb-minne som jag sen med hjälp av en kollega lyckades hitta i en väska med trasig ficka... jag visste att fickan var trasig men när jag letade efter den hade jag tydligen förträngt det och letade inte i den trasiga delen...

Igår upptäckte jag att mina hörlurar till mobilen var borta... jag tömde handväskan två gånger... de brukar ju alltid ligga där men inte den här gången... jag letade i min jacka tre gånger... jag visste ju att jag hade med mig lurarna hem från jobbet i fredags... lyssnar alltid på musik på t-banan... så jag ringde dem jag träffat sen i fredags och frågade ifall att de hade hittat lurarna i bilen eller nåt... men nä det hade de inte...

För en stund sen när jag skulle gå på lunch... upptäcker jag att hörlurarna ligger så fint i innerfickan på min jacka... som jag för övrigt letade tre gånger i igår!! Behöver jag säga nå mer ;o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0