Less jag blir...
2009-09-02
20:29:16

Jag har haft hälften av grejerna från balkongen inne i köket sedan onsdag förra veckan för det skulle komma nån som målar inne på balkongen...

När det har regnat har det runnit in vatten längs med väggen... så målarfärgen har liksom försvunnit och den gamla färgen har synts... så jag bad dem måla över den gamla gula färgen som då tittat fram...

Inga problem sa de och visst har de varit och målat där... men bara högst upp... de har inte målat ända ner till golvet fast det gula syns hela vägen...

Är de slarviga eller blinda?!

Målarna har säkert målat färdigt på våra gårdar så de går inte att få tag i... nu återstår att ta kontakt med gårdsvärden eller vad han nu är och fråga om jag kan få tag i en klick målarfärg och göra det själv...

Varför är det så att man måste göra saker och ting själv om det ska bli ordentligt gjort!?!

Jag menar, det hade tagit dem ett drag med penseln så hade allt varit färdigmålat... SUCK!!



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0