Vad har jag gett mig in på?
2009-09-02
20:50:14

Skrev nån gång förut att jag dricker alldeles för mycket cola... och nu när jag åker till Finland ska jag passa på att använda tiden till nån form av detox ;o) jag kommer ha två veckor att ta mig igenom abstinensbesvären... jag vet att de kommer för varje gång jag försökt vara utan cola så kommer huvudvärken... men nu behöver jag inte sitta på jobbet med pannknack utan kan bara ta det lugnt eller i värsta fall gå och lägga mig...

Jag kommer inte att sluta dricka cola för all framtid... målet är helt enkelt att kunna dricka cola nån gång ibland och inte behöva få i mig det varenda dag...





Det kommer inte att bli lätt... förutom huvudvärk är humörsvängningar sannolika...

Jag kommer vara arg, sur och grinig... och jag kommer säkert bli lite ledsen i ögat också för att det är så synd om mig ;o)  men skam den som ger sig... försöka måste jag ju i alla fall... :o)





Postat av: Åsa

Det går... Jag trodde jag var beroende, men det var det absolut lättaste att ge upp i min bantning. Saknar det inte ens nu, vill faktiskt inte ens ha läsk längre - ALLS. Däremot godis.. :-)

2009-09-03 @ 05:55:20
URL: http://flickr.com/photos/wallis78

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0