Det var halt
2010-04-23
11:09:34

Min gums J ringde precis... hennes mamma I har varit med i en bilolycka... det är så hemskt... än så länge säger läkarna att hon haft tur och änglavakt... och att det inte ska vara några livshotande skador... men läkarna är inte färdiga med undersökningen ännu... Det har varit halt imorse... och det har tydligen varit fler bilolyckor nu på morgonen... I har voltat med bilen och kört in i ett räcke... det blev inte mycket kvar utav bilen... det är så hemskt... ryser när jag tänker på det... Nu är det bara att vänta på fler nyheter och försöka jobba på nåt sätt... känner att all min koncentration försvann... mina tankar är hos J och I och resten av familjen...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0