En bra dag
2010-04-21
23:19:47

Ååå vilken bra dag jag haft... har varit riktigt effektiv... På jobbet lyckades jag äntligen bli färdig med mars... och läsa in april plus pricka en hel del... det kändes riktigt bra... På lunchen var Evet och jag iväg till en affär på Gamla Brogatan där de har en massa dansgrejer... jag hade ju redan spanat in ett par skor på nätet och när jag provade dem så var det bara looooooooove... för att vara ett par högklackade skor så var de så jäkla sköna... när jag stog där med skorna på så fick jag en känsla av att det är så det ska kännas att ha högklackade skor på sig... så jag kom ju givetvis hem med dem då... alldeles för många kronor fattigare... dansskor Efter jobbet var det dags att gå på danspasset på friskis... det var ett tag sen så det var riktigt roligt... koordination var inte riktigt min grej idag... hade väldigt svårt att få kroppen att röra sig som jag tänkte... hahaha... måste sett bra illa ut... Tror jag ska ta på mig mina nya skor och lära mig att gå i dom... Kommer känna mig så tjusig så... ;o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0