En sväng till IKEA
2010-04-05
21:28:27

Det blev en del shopping på IKEA... köpte lite smått och gott... såna där matlådor... ett par filtar... en hylla ut på balkongen... och en tillfällig sänglampa... var där med S och hennes dotter T... köpte en jättesöt liten nattlampa till lilla T... det var väl det... Mina sänglampor gick ju sönder... eller kontakterna gick sönder rättare sagt... och nu skulle jag ju jaga rätt på ett par nya... men foten får inte vara bredare än ca 10 cm för annars får den inte plats på sänggaveln... men det fanns inga på IKEA!! Jag måste ha en liten lampa i sovrummet... så det fick bli den här... så som den nu är böjd här hos mig ser den ut som en irriterad orm eller nåt... hahaha... den jag köpte är svart... 81646_PE206501_S4



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0