En tråkig dag
2010-04-04
20:45:35

Ännu en bortkastad dag... jag gillar inte det här... jag vill göra nåt med min tid... ok... man kan alltid städa när man är hemma... men det känns som att jag inte gör annat så den här helgen har jag liksom bestämt att det blir inge mer städning än det som var igår... Inbillar mig i alla fall att förkylningen är på väg åt rätt håll... men det är säkert nåt tillfälligt bara... jag låter i alla fall illa... rösten är sådär.. ja förkyld... och så har jag ingen feber... det är ju alltid nåt... :o) Var förbi hos mina föräldrar en sväng bara... hade med mig Sessan... och så gick jag ut några minuter med Greger också... sen har jag inte gjort så mycket mer idag... what a waste of time... Nu ringde T precis... räddaren i nöden... vi ska ut och käka nåt... tjohoo... Ah just det... min bantning gick ju käpprätt åt skogen under semestern... och jag har inte riktigt hittat tillbaka till mina bra vanor än... men jag har inte gått upp speciellt mycket ändå så jag är nöjd... nästa vecka ska jag försöka få ordning på mig själv igen :o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0