Första natten med tratten
2010-04-16
12:56:47

Jag vet att det är tjatigt... men jag är sååå trött... tur att jag är ledig idag med... Har varit uppe med Sessan ett antal gånger inatt... hon hade ju på sig tratten inatt så saker och ting gick ju inte som hon tänkt sig... hon hade försökt dricka vatten ur vattenfontänen jag har... den borde vara enklare än en skål men det första försöket vart väl sådär... ;o) freshflowNär jag kom ut i köket var det vatten lite överallt på golvet runt apparaten... och så i hennes tratt... lilla stumpan... och elaka tratt... Men hon är i alla fall pigg... och verkar inte ha ont för hon vill gärna busa... vilket hon egentligen inte borde... men så är hon ju ett busfrö ;o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0