Ingen tråkig morgon
2010-04-23
10:57:36

Vilken morgon... men det gör inget... för det är fredaaaaaaag!!!! :o) Först klev jag upp ur sängen lite för sent... så det blev ju såklart brådis... sen tyckte Sessan att jag inte hade nog med saker att göra på morgonen så hon kräktes på golvet... hon är inte sjuk... utan hon hade ätit gräs... Och när jag tvättat bort det tyckte hon att det var dags att försöka hoppa upp i bokhyllan... igen... men på den andra sidan än hon hoppat upp på tidigare... vilket då inte gick så himla bra för det låg ju massa böcker där... som hon då hade ner på golvet med ett ordentligt brak... precis vad jag hade tid med... not... Och så kliver jag på tunnelbanan... vad gör "kärringen" som sitter en liten bit bort... jo hon smörjer in händerna... så det var bara att flytta på sig... i förebyggande syfte då och jag klarade mig... tjohoo... :o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0