Lite nytt
2010-04-03
20:26:45

Nu har jag gjort lite ändringar på bloggen... så får vi se ifall det blir lite fart på det här stället ;o) Det kommenteras lite dåligt här... förutom Alisa såklart... det är hon som är så gullig och kommenterar mest... så från hennes blogg har jag hittat lite inspiration till vad jag ska testa på min blogg... Jag har äntligen lyckats få fram lite smilies till kommentarerna... tyvärr innebär det att de smilies jag använt i inläggen nu försvinner... men men... man kan inte få allt... :o) Sen har jag även lagt till en widget som heter I Like This och en som heter LinkWithin... I Like This är en liten pryl som man kan klicka på för att tala om för mig att man gillar inlägget ifall man inte vill eller orkar skriva en kommentar... så klicka på det lilla plustecknet... :o) Och LinkWithin är en funktion som länkar till andra inlägg med liknande innehåll... det är den där det står "Kanske gillar du:"... nytt Så kom igen nu... berätta på ett eller annat sätt vad ni tycker :o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0