Middag framför TVn
2010-04-26
21:09:59

Det blev ju som sagt pannkaka utav min bantning när jag åkte på semester till Teneriffa... och sen var det omöjligt att hitta tillbaka till mina bättre matvanor... Men nu är det dags igen... igår började jag andra omgången med Cambridgekuren... hade ju ett gäng påsar kvar... och idag var jag och köp en tvåveckors-ranson... så nu jäklar... Nu är det då dags för "middag"... så jag sitter i vardagsrummet... ja faktiskt... i vardagsrummet... med fötterna på bordet... kollar på TV... och njuter av min sörja med Cappuccino-smak... aaaah... 20100426005 Middag


Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Live, Love & Laugh

Hahahah sweet tofflor!:D

2010-04-26 @ 22:12:28
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0