Och så lite till...
2010-04-03
02:47:09

I det stora hela hade vi en jättebra semester... Första dagen och kvällen var det kallt som fan... jag fick låna ett par byxor utav T för att inte frysa... hahaha... men det blev bättre sen... :p Förutom Siam Park och Djungle Park så var det faktiskt mest sol och bad på den här resan... och fönstershopping på kvällarna... vi åt och drack... och hade det trevligt... :D Det känns ju lite tråkigt att inläggen blir korta och väldigt opersonliga... men nu har det redan gått så lång tid och jag vill egentligen bara få det här gjort medan jag fortfarande kommer ihåg nåt... bäst hade ju varit ifall jag hade kunnat blogga varje kväll om vad man gjort... men å andra sidan så var jag ju på semester... ;) Här kommer i alla fall en liten blandad kompott med bilder... :D [nggallery id=13]


Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Live, Love & Laugh

Åh så fina alla bilder var och parkerna var ju sanslösa!:D Jag e såååå avis!

2010-04-03 @ 09:45:44
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0