Sessan ska"knipsas"
2010-04-13
23:49:24

Idag blev det bestämt... mattes lilla stumpa ska kastreras... och det redan på torsdag... Ringde till veterinären idag för att kolla hur de hade med tider... och vips... så var det ordnat... Det är bara det att det känns jättejobbigt... jag vet ju att det är bra för henne... men jag har nog inte riktigt hunnit bearbeta tanken osv... nu känns det bara som att jag ska åka dit med henne för att hon ska skäras upp... jag vet... det låter töntigt... men det är nästan så det känns... Det var inte lika jobbigt med Greger... missförstå mig inte... det var jobbigt med honom också... men det här är på nåt sätt värre... tror det kan bero på att Greger var större och att det inte var lika stort ingrepp... vad jag förstått det som i alla fall... men Sessan är ju så liiiten... mattes bebis... IMG_3728


Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Live, Love & Laugh

Naw lycka till nu Sessan!:)

2010-04-14 @ 12:30:53
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0