Shoppingen från resan
2010-04-01
23:47:45

Håller på och fixar lite med bilder och så från resan... är inte riktigt färdig... och jag ska givetvis lägga upp lite andra bilder sen och försöka berätta lite...  Måste bara förhandla lite om vilka bilder jag får lägga upp på bloggen... ;) jag vill ju själv inte att någon ska lägga upp bilder på mig på nätet utan att fråga så då gör jag ju inte det själv heller... Men här kommer några i alla fall :D Och det är på det lilla jag shoppade på Teneriffa... Det blev väldigt lite shopping den här resan faktiskt... och jag kan ju ha glömt nånting... :p redan nu kom jag på att jag missat fota en liten plingande fotlänk... men men... [nggallery id=8]



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0