Skithäftig upplevelse
2010-04-03
02:13:15

Det blir tyvärr lite korta inlägg om vår resa men just nu känns det som att om jag ska försöka skriva värsta detaljerade inläggen så kommer det nog inte bli av... det blir bättre såhär... och är det nåt så kan ni ju alltid fråga :D Jag skrev i ett tidigare inlägg om Siam Park... och åker ni till Teneriffa måste ni bara åka dit... det var hur häftigt som helst... eller ja... det mesta i alla fall.... ;) Vi åkte allt förutom The Lost City... det var för barnen... och det kändes inte som att vi hörde hemma där utan barn... :D De flesta åken var helt ok... men den bästa måste nog ha varit The Dragon... japp... jag skrek... och jag var inte ensam... :p Tower of Power... ja vad ska jag säga... jag var sååå jävla rädd... det var 28 meter rakt ner... trodde jag skulle dö... men nu har vi provat den och behöver inte göra om det... [nggallery id=10]



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0