Sömnlöst
2010-04-05
12:10:16

tired_green_guy Jag är helt död... Först gick jag och la mig på tok för sent... som vanligt... sen kunde jag inte somna... förmodligen för mycket tankar och sen blev jag bara mer och mer täppt i näsan... Katterna har sedan semestern låtit mig sova på nätterna... förutom inatt... såklart... nu har väl dom också hittat tillbaka till sina hemska rutiner... suck... Hur som helst... innan jag gick och la mig ställde jag klockan på åtta för att inte sova bort hela dagen och för att kanske ha en chans att orka upp imorgon när det är dags att gå till jobbet... i och med att jag fortfarande var vaken vid klockan sex imorse... ställde jag om klockan till tio... Strax innan halv tio ringer mobilen... Så här har det inte blivit mycket sömn... och till råga på allt så är det snöstorm ute... mitt i vårvädret... vad hände?!?



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0